Tågluff, böcker och ostmackor

DSC_5466

⚡️ Veckans läsning:

Dance, dance, dance av Haruki Murakami och A Game of Thrones! Snart klar med sistnämnda, så taggad på att läsa resten av serien.

⚡️ Veckans teveserie:

Ser om How I Met Your Mother för hundrade gången, sen ser jag ju Westworld men den kan jag inte med gott samvete se utan Staffan. Får snällt vänta tills han är hemma från Italien.

⚡️ Veckans jobb:

Jobbar ju inte under sommaren, men har en del plugg att ta tag i. Läser två sommarkurser i litteraturvetenskap, och jag borde verkligen plugga mer engagerat. Det ÄR ju kul, jag har bara så svårt att ta tag i det. Vill mest ligga hemma i soffan och dricka kaffe liksom.

⚡️ Veckans resa:

TÅGLUFF! Imorgon åker jag på luffen i Sverige. Ska hälsa på lite släkt, hajka i vilda Norrbotten och paddla kajak utanför Västervik. Så orimligt taggad på det här att jag inte kunde sova igår.

⚡️ Veckans planer utanför jobbet och resan:

Den här veckan kommer ju bara bli plugg och resa, förutom ovan nämnda släkthäng då. Ska läsa massor av böcker, skriva/rita i anteckningsboken och bara vara med mig själv. Herre min je vad skönt det ska bli.

⚡️ Veckans mat:

Lär bli en hel del ostmackor, snabbkaffe och pasta. Enkel snabb och billig mat på luffen.

⚡️ Veckans låt:

Den här! 

⚡️ Veckans köp:

Hm, inte direkt planerat något? Snacks till tågresor förmodligen.

⚡️ Veckans blogginlägg:

Liveuppdateringar från Sveriges alla hörn, kanske något om böckerna jag läst hittills i år och något mer. Har inte direkt något planerat.

Publicerad av Amanda

Photographer based in Malmö

Lämna en kommentar