Sunday slowday

DAGENS FRISYR:
Fettigt otvättat hår i slarvig tofs. Japp tänker gå såhär hela dagen.
DAGENS KLÄDER:
Stora gråa stickade klänningen från Monki.
DAGENS MAT:
Kladdkaka, chokladboll och kaffe. Det gäller att treat oneself.
DAGENS HÄNDELSE:
Nyss när jag och Daniel satt vid frukostbordet och lyssnade på den här listan (också en av spotifys egna) och en akustisk cover på hotline bling börjar spelas varpå vi båda börjar asgarva.
DAGENS PLANER:
Vara hemma, dricka mängder med kaffe/te och skriva. Även städa.
DAGENS VILL HA:
Lön och nya kläder.
DAGENS ROLIGASTE:
Samma som dagens händelse, det var verkligen så kul.
DAGENS TRÅKIGASTE:
Att jag måste städa och diska.
DAGENS GODIS:
Chokladboll och kladdkaka.
DAGENS HUMÖR:
Trött i hela huvudet och kroppen.
DAGENS KOMPLIMANG:
”Du är så vacker, jag älskar dig så mycket” första jag hörde när jag vaknade. Han är drömmen.
DAGENS LÄNGTAN:
Sommar, Mallorca, Paris, London aaahh
DAGENS MUSIK
Den här listanDSC_0044DSC_0069Från när vi var i Köpenhamn i höstas

Kommentera

